ClickCease

מצבות כפולות

אודותינו

המרכז הישראלי להנצחה ולמורשת הוא עסק ותיק ומנוסה עם ותק של 50 שנה בתחום המצבות וההנצחה. המרכז מציע תשלום בסיום העבודה, קנייה ישירה מהמפעל ללא פערי תיווך, פריסה ארצית ושיפור מחיר ביחס להצעות אחרות. בזכות הניסיון הרב וההתאמה האישית לצרכי הלקוחות, המרכז מספק שירות מקצועי, אמין ואיכותי במחירים משתלמים. אנו מבינים את חשיבות ההנצחה ומתחייבים להעניק לכל לקוח יחס אישי וליווי צמוד. עם מגוון רחב של פתרונות עיצוב ייחודיים, אנו הופכים כל מצבה לזיכרון מכובד ובלתי נשכח.

המרכז הישראלי להנצחה ולמורשת מציע מגוון של יתרונות והמלצות העונים על דרישות הלקוחות:

תשלום בסיום העבודה

אנו מבינים את חשיבות הביטחון הכספי ולכן אתם משלמים רק עם סיום העבודה, מעניקים לכם את השקט הנפשי והביטחון הכספי הדרוש.

וותק של 50 שנה

עם ניסיון רב בתחום, אנו מבינים בעומק את צרכי הלקוח ומספקים שירות ברמה הגבוהה ביותר.

קנייה ישירה מהמפעל

אין לנו פערי תיווך, מה שמאפשר לנו להעביר את המחיר הטוב ביותר ישירות אליכם, מבטיחים עלות סופית נמוכה ושירות אמין.

פריסה ארצית

אנו זמינים בכל רחבי הארץ, מאפשרים לכם גישה לשירות איכותי בכל מקום ובכל זמן.

הכי גדולים בשוק

בהתבסס על וותקנו ואיכות השירות שאנו מספקים, אנו מציעים פתרונות מפתיעים וייחודיים שיעניקו לכם חווית קנייה חדשה ומרגשת.

התאמה אישית

אנו מתחייבים להתאים מצבה לצרכי הלקוח ולתקציבו, מאפשרים לכם לקבל את המוצר המותאם ביותר לכם.

שיפור מחיר

אם קיבלתם הצעת מחיר מחברה אחרת, אנו מתחייבים לשפר את המחיר ולהציע לכם מחיר משתלם ותנאים משתלמים.

לסיכום:

עם המרכז הישראלי להנצחה ולמורשת, אתם מבטיחים לעצמכם שירות מקצועי, אמין ואיכותי ביותר, עם מחירים משתלמים ופתרונות מותאמים אישית.

אנחנו כאן בשבילכם!

קיבלתם כבר הצעת מחיר מחברה אחרת? תנו לנו את ההזדמנות להציע לכם משהו טוב יותר!

מתוך פרויקט עם אביב גפן

המלצות מלקוחות

יצירת קשר

השאירו לנו פנייה באתר ונדאג ליצור קשר בהקדם!

אנחנו מבינים שהמוות הוא חלק בלתי נפרד ממעגל החיים וכשהוא קורה, לצד הצער הרב, עלינו לחשוב על הדרך בה נבחר להנציח את יקירינו. הדרך לספר את סיפור החיים עוברת, בין היתר, דרך המצבה שנבחרה ועוצבה לקבר כשאחת האפשרויות העומדות בפני זוגות היא עיצוב מצבות כפולות.

מצבה כפולה הן דרך מרשימה להנציח לא רק את היחיד אלא גם את החיים הזוגיים שנחלקו לאורך החיים. הן לרוב מרשימות מאד ומהוות הרבה יותר מאשר אנדרטה פיזית. הן מהוות סמל לאהבה חזקה, נאמנות ורצון להישאר בקשר לעולם. בחירה זו יכולה להעיד על הקשר לאורך החיים ולה שורשים עמוקים בתרבות.

 

ההיסטוריה של מצבות כפולות

מאז ומתמיד קברנו את יקירינו והמצבה היא הדרך להנציח את הנפטר. אפשר לראות לכל אורך ההיסטוריה של האנושות, בכל תרבות ולא רק ביהדות, את החשיבות של טקס הפרידה והצורך במצבה. אמנם לכל תרבות יש טקסים שונים אך כולם קשורים לפרידה.

כשאנחנו מחפשים אחר שורשי מצבות שהם כפולות אנחנו יכולים לראות סימנים המעידים על קיומן לא רק בתרבות היהודית אלא גם בתרבויות אחרות ששרידיהן נשמרו לאורך שנם. אפשר לראות מצבות שהם כפולות אפילו במצריים העתיקה ומכאן שברור כי הרעיון לא חדש ומאז ומתמיד הייתה נכונות להמשיך להביא את האהבה גם לאחר המוות.

 

סמלים וכתובות

מצבות כפולות הן הרבה יותר מאשר אבן חקוקה. הן מספרות סיפור, מעבירות מסר ומבטאות ביטוי עמוק של רגשות. הצורה, הסמל והכתובת המופיעים על המצבות הם חלק בלתי נפרד מהסיפור והם מאפשרים למשפחה להנציח זיכרון לצד ביטוי עצמי שלהם.

צורת המצבה

המצבה יכולה להיות ביותר מאשר צורה אחת ולמרות שרבים בוחרים במצבות מלבניות, ניתן להחליט על צורה שונה מזו וכן לשלב סמלים בתוך המצבה עצמה:

  • לב – אחת הצורות שיכולות להביע את האהבה האוניברסלית היא כמובן לב כשהוא יכול להופיע במצבה ובמבנה שלה בצורות שונות וקבלן המצבות יוכל להציג רעיונות שונים.
  • טבעת – לטבעת יש משמעות של נצח כשהיא נקשרת כמובן לחתונה ולהתחייבות של בני הזוג אחד כלפי השני והיא יכולה להופיע בצורות שונות על המצבה.
  • ידיים – עוד סמל שיכול להעיד על האחדות הוא ידיים משולבות ומחבקות. הן לא רק מעידות על דרך משותפת אלא מתקשרות לשלום ושלווה.

כמובן, ניתן לחשוב על סמלים וצורות אחרות וזאת בהתאם לזוג ולמשפחה שמזמינה את המצבה. לעתים ישנם סמלים ייחודיים לחיי הזוג ושילוב שלהם במצבה יכול להיות מרגש במיוחד.

כתובות על המצבה כפולה

על כל מצבה ישנה כתובת ובמקרה של מצבה כפולה יש לחשוב על ביטוי של כל אחד מבני הזוג כולל השם המלא ותאריך הלידה והפטירה. לצד זאת יש לחשוב על כיתוב שילווה את הזוג ויהיה משותף כשישנן אפשרויות שונות בנושא זה:

  • שמות ותאריכים – כפי שציינו, בכל מצבה יש להקפיד על כיתוב בסיסי וזאת כדי לספק מידע שיאפשר לזהות את הנפטרים על ידי הדורות הבאים.
  • ציטוטים – ניתן להוסיף על המצבה ציטוט מתוך שיר, תפילה, קטע ספרות ואפילו משפט או מילה שהזוג נהג להשתמש בה. הציטוט כול לשקף את מערכת האמונות של הזוג ואת תחושת המשפחה.
  • מילים אישיות – ישנן מילים אשר נפוצות על מצבות כפולות כמו ״אהבה״, ״נאמנות״, ״לתמיד״ ונוספות כשאלו באות לשלב בין ביטוי האהבה לבין הנצחיות שלה.
  • תיאור – המצבה יכולה להיות הזדמנות לתאר בקצרה את החיים של הזוג ולמעשה להעניק הצצה לחים המשותפים שלהם, לחיי המשפחה ולהשפעה שלהם על אחרים.

הכיתוב על המצבה הוא אישי ואמנם ישנה שפת אהבה שכולנו מבינים אך הביטוי יכול להיות שונה ומגוון. אפשר להעביר שלל מסרים, מידע וכל פרט שיאפשר להמשיך את זיכרון הזוג גם לאחר לכתו.

 

בחירת קבלן לביצוע מצבות כפולות

בחירת קבלן להקמת המצבה היא אחת ההחלטות החשובות ולמרות שהיא מתבצעת בתקופה לא קלה של עצב ואבל יש להשקיע בה מעט כדי לוודא שהביצוע יהיה בדיוק על פי הציפיות ושהאיכות תהיה גבוהה. הטיפים הבאים יכולים לסייע בתהליך:

  1. מוניטין – בעבודה עם קבלן מצבות יש לבדוק כי מדובר בבעל מקצוע אשר מורשה לעסוק בתחום, שיש לו מוניטין טוב ושהלקוחות מספרים עליו רק טוב.
  2. תיק עבודות – חשוב למצוא קבלן מצבות כפולות אשר יודע לספק את הנדרש ושיש לו ניסיון עם מצבות מסוג זה (שיכולות להיות שונות ממצבות יחידות).
  3. חומרים – יש לבדוק עם אילו חומרים הקבלן עובד ומהן האפשרויות שהוא יכול להציע בביצוע המצבה כולל אילו חיתוכים הוא יכול לעשות.
  4. רגישות – כן, לצד המקצועיות החשובה יש לעבוד עם קבלן אשר כבר מהרגע הראשון קשוב, סבלני, מעוניין לשמוע על הרעיונות שאנחנו מביאים ועל פי הצורך מציע רעיונות משלו.
  5. רישיונות והיתרים – יש לוודא כי הקבלן מחזיק בכל הרישיונות וההיתרים הנדרשים לעבודה והוא דואג לכל התהליך, מביצוע ועד הקמת המצבה.

הקמת מצבה עם המומחים בתחום

המרכז הישראלי להנצחה מכיר את התקופה הרגישה ובתוכה מעניק ליווי מקצועי ואישי. כאן אפשר לבצע מצבות כפולות מחומרים איכותיים אשר ימשיכו ללוות את המשפחה לאורך שנים.

כתבו לנו

merkazmoreshet123@gmail.com

נווטו אלינו

השפלה 8, פתח תקווה

אתר זה נבנה ע״י רעות קישון. 

© כל הזכויות שמורות למרכז הישראלי להנצחה ומורשת 2024.

דילוג לתוכן