ClickCease

מצבה מאבן אחת

אודותינו

המרכז הישראלי להנצחה ולמורשת הוא עסק ותיק ומנוסה עם ותק של 50 שנה בתחום המצבות וההנצחה. המרכז מציע תשלום בסיום העבודה, קנייה ישירה מהמפעל ללא פערי תיווך, פריסה ארצית ושיפור מחיר ביחס להצעות אחרות. בזכות הניסיון הרב וההתאמה האישית לצרכי הלקוחות, המרכז מספק שירות מקצועי, אמין ואיכותי במחירים משתלמים. אנו מבינים את חשיבות ההנצחה ומתחייבים להעניק לכל לקוח יחס אישי וליווי צמוד. עם מגוון רחב של פתרונות עיצוב ייחודיים, אנו הופכים כל מצבה לזיכרון מכובד ובלתי נשכח.

המרכז הישראלי להנצחה ולמורשת מציע מגוון של יתרונות והמלצות העונים על דרישות הלקוחות:

תשלום בסיום העבודה

אנו מבינים את חשיבות הביטחון הכספי ולכן אתם משלמים רק עם סיום העבודה, מעניקים לכם את השקט הנפשי והביטחון הכספי הדרוש.

וותק של 50 שנה

עם ניסיון רב בתחום, אנו מבינים בעומק את צרכי הלקוח ומספקים שירות ברמה הגבוהה ביותר.

קנייה ישירה מהמפעל

אין לנו פערי תיווך, מה שמאפשר לנו להעביר את המחיר הטוב ביותר ישירות אליכם, מבטיחים עלות סופית נמוכה ושירות אמין.

פריסה ארצית

אנו זמינים בכל רחבי הארץ, מאפשרים לכם גישה לשירות איכותי בכל מקום ובכל זמן.

הכי גדולים בשוק

בהתבסס על וותקנו ואיכות השירות שאנו מספקים, אנו מציעים פתרונות מפתיעים וייחודיים שיעניקו לכם חווית קנייה חדשה ומרגשת.

התאמה אישית

אנו מתחייבים להתאים מצבה לצרכי הלקוח ולתקציבו, מאפשרים לכם לקבל את המוצר המותאם ביותר לכם.

שיפור מחיר

אם קיבלתם הצעת מחיר מחברה אחרת, אנו מתחייבים לשפר את המחיר ולהציע לכם מחיר משתלם ותנאים משתלמים.

לסיכום:

עם המרכז הישראלי להנצחה ולמורשת, אתם מבטיחים לעצמכם שירות מקצועי, אמין ואיכותי ביותר, עם מחירים משתלמים ופתרונות מותאמים אישית.

אנחנו כאן בשבילכם!

קיבלתם כבר הצעת מחיר מחברה אחרת? תנו לנו את ההזדמנות להציע לכם משהו טוב יותר!

מתוך פרויקט עם אביב גפן

המלצות מלקוחות

יצירת קשר

השאירו לנו פנייה באתר ונדאג ליצור קשר בהקדם!

מאז ומעולם האנושות חיפשה את הדרך הטובה ביותר להנציח את אלו שעברו מן העולם. ביהדות נהוג להקים מצבה בתום שלושים יום מתאריך הפטירה ובזמן הזה יש לבחור את האבן, העיצוב, להכין את המקום להנחת המצבה ולבצע את הגילוי. היום ישנן אפשרויות רבות לעיצוב המצבה כשאחת מהן היא מצבה מאבן אחת. מדובר על עיצוב ייחודי ומינימליסטי אשר יכול להחזיק מעמד לאורך שנים רבות ושיכול להביא איתו משמעות סמלית עמוקה. מצבה מסוג זה יכולה להיות מאבנים שונות כאשר למרות שהיא נחשבת למינימליסטית ואפילו ״פשוטה״ היא מציעה אפשרות להתמקד באישיות של הנפטר ולא בעיטורים שמסביב.

 

מאפייני מצבה מאבן אחת והסיבות לבחור בה

בישראל, מצבה שהיא מאבן אחת נחשבת לפופולארית הן בקרב משפחות מסורתיות והן בקרב משפחות חילוניות וזאת בשל מספר מאפיינים ייחודיים:

  • פשטות – המצבה נחשבת לפשוטה אך זה לא מוריד מהכבוד שהיא מעניקה לנפטר. היא יכולה להיות מעוצבת בדרכים שונות, הכיתוב עליה יכול להיות אישי עם משפט סמלי ועם זאת היא שומרת על קו נקי, פשוט ומכבד.
  • עמידות – היא תהיה לרוב נוחה לתחזוקה לאורך השנים ועמידה לטווח הארוך. הדבר יכול להוות יתרון משמעותי לכל אלו שחוששים מהמצב של המצבה בעתיד ושמעוניינים לכבד את הנפטר בלי לדאוג לנראות של המצבה.
  • יצירה מיוחדת – דווקא הבחירה באבן אחת יכולה להעניק מראה חלק, אחיד ומרשים. זוהי הזדמנות לחשוב על התוכן של המצבה כולל הכיתוב או ציור שיהיה עליה. ניתן להוסיף כמובן את כל פרטי הנפטר ולצד זאת ציטוט, חלק משיר, פסקה מהתנ״ך וכל מה שהופך את המצבה לאישית.
  • מגוון – בחירת מצבה מאבן אחת אינה אומרת שיש צורך להתפשר אלא להפך. ישנם סוגים שונים של אבנים וכל שיש לעשות הוא להסתכל על המגוון ולבחור את האחת שמתאימה לסגנון האישי הרצוי. כדאי לדעת כי האבנים הנפוצות הן גרניט, אבן חברון ושיש.
  • תחזוקה פשוטה – התחזוקה של האבן האחת נחשבת לפשוטה בהשוואה למצבות שונות ומורכבות. בהסתכלות לאורך שנים מדובר ביתרון משמעותי המאפשרת לשמור על הנצחה מכובדת, משמעותית וללא דאגות.

 

שיקולים שיש לקחת בחשבון בעת הקמת המצבה

התקופה בה יש לחשוב על המצבה היא אחת התקופות המורכבות. החשיבה על המצבה יכולה להרגיש לעתים כמו משימה כבדה אבל כשהתהליך מתבצע עם קבלן המתמחה בתחום שיש בו רגישות, העיצוב יכול להיות חלק מתהליך הפרידה והשלמה עם המצב. המצבה היא ההזדמנות שלנו לבטא את הרגשות שלנו וגם להנציח את חייו של הנפטר בדרך הראויה ביותר.

לצד החשיבות של הזיכרון אפשר לראות כי כל משפחה בוחרת בעיצוב מצבה שונה וזאת גם כאשר מדובר על מצבה מאבן אחת. השיקולים שיכולים לעלות בתהליך העיצוב יכולים להיות מגוונים ובהם:

  • בקשת הנפטר – ישנם מצבים בהם הנפטר קבע מראש כיצד הוא רוצה שהמצבה של הקבר תיראה. יכול להיות שהוא ציין מאיזו אבן תהיה המצבה, מה יהיה כתוב עליה ויכול להיות שהוא אפילו השאיר סכום כסף שאמור לשמש למשימה זו.
  • בחירת האבן – האבן שתיבחר תקבע במידה רבה את יכולות העיצוב והאפשרויות שיעמדו לרשותנו. הבחירה של האבן תתבצע בהתאם לטעם האישי ולתקציב וכמו כן כדאי מאד לברר מראש מהן האפשרויות העיצוביות.
  • תקציב – ישנם מספר דברים שיכולים להשפיע על העלות של המצבה ובתוך כך סוג האבן, הגודל שלה והעיטורים. כאשר אנחנו כותבים ״עיטורים״ הכוונה היא לכל אלמנט עיצובי כשהוא יכול להיות כיתוב (שם, תאריך לידה ופטירה ונוספים) והוא יכול להיות גם אלמנט ציורי.

 

בחירת קבלן מצבה מאבן אחת – אלו השאלות שכדאי לשאול בתחילת הדרך

אחת הדילמות היא איזה קבלן יש לבחור כדי שיבצע את המצבה. נכון שמדובר בתקופה רגישה אך ברור כי הקבלן יכול להשפיע גם על התוצאה וגם על החוויה בדרך. כדי לבחור את הקבלן המתאים כדאי להעלות את השאלות הבאות כבר בשיחה הראשונית:

שאלה הנוגעת לניסיון

יש להעדיף קבלן שיש לו ניסיון בתחום ואפשר לשאול אותו על כך. בין היתר אפשר לשאול את הקבלן כמה שנים הוא עוסק בתחום, האם הוא בונה מצבות, מהי המומחיות שלו וגם לבקש לראות תיק עבודות. בשלב זה אין שאלה שלא רלוונטית וקבלן שמכיר את התחום יענה בסבלנות לכל אחת.

שאלה הנוגעת להקמת המצבה

התפקיד של הקבלן הוא לדאוג לכל השלבים. אנחנו אלו שבוחרים את העיצוב של מצבה מאבן אחת אבל הקבלן צריך להיות אחראי להכיר את הכללים של בית הקברות (למקרה שישנה מגבלה), להכין את השטח להקמת המצבה וכמובן להוציא לפועל את העיצוב הנבחר.

שאלה הקשורה בעיצוב

ישנן שאלות רבות שיכולות לעלות בכל הנוגע לעיצוב וקבלן מנוסה כדוגמת המרכז הישראלי להנצחה ולמורשת יוכל לענות עליהן בסבלנות. מייעוץ בנוגע לבחירת האבן, איך כדאי לעצב את המצבה, מהן האפשרויות הקיימות מבחינת הכיתוב וללוות את המשפחה בצורה מקצועית אך רגישה.

צרו איתנו קשר:

כתבו לנו

merkazmoreshet123@gmail.com

נווטו אלינו

השפלה 8, פתח תקווה

אתר זה נבנה ע״י רעות קישון. 

© כל הזכויות שמורות למרכז הישראלי להנצחה ומורשת 2024.

דילוג לתוכן